W tym roku wiele się działo, u tego Czeskiego przewoźnika, a na tym nie koniec. Zapraszamy po szczegóły nowego połączenia oraz zabawy…
LEO Express rok 2017 może zapisać w swoich kartach jako naprawdę udany. W siatce połączeń pokazało się wiele ciekawych nowych połączeń autokarowych i w systemie door-to -door, ale nie tylko siatka autobusowa się poszerzyła. Siatka kolejowa także w 2017 roku się poszerzyła dzięki zakupieniu upadającego niemieckiego przewoźnika Locomore. Dzięki temu zakupowi LEO Express wkroczył na tory w Niemczech i zaczął konkurować z Deutsche Bahn DB. O tym wydarzeniu pisaliśmy tutaj -> Leo Express wskrzesza Locomore.

2017 rok to także uzyskanie dokumentów pozwalających LEO Express na wjechanie na terytorium Polski. Uzyskanie pozwolenia na operowanie z UTK, zakończył długą historię przecierania szlaków by w Polsce zaistniała konkurencja dla PKP IC. Pisaliśmy o tym tutaj -> LEO Express dostał zielone światło.
Skoro jesteśmy przy naszym podwórku, to także u nas wiele się działo. Do siatki połączeń zagranicznych dołączyło połączenie krajowe z Ustki do Zakopanego. O tym także pisaliśmy.
Zobaczmy zatem kolejną nowość w siatce połączeń:
Kraków <> Gdynia
Połączenie to startuje 21 grudnia 2017 roku i jest uzupełnieniem istniejących połączeń:
- Zakopane <> Ustka przez Nowy Targ, Kraków, Katowice, Częstochowa, Łódź, Włocławek, Toruń, Bydgoszcz, Chojnice, Bytów, Kołczygłowy, Słupsk kurs nocny.
- Kraków <> Ustka przez Nowy Targ, Kraków, Katowice, Częstochowa, Łódź, Włocławek, Ciechocinek, Toruń, Gdańsk, Sopot, Gdynia, Wejherowo, Lębork, Słupsk kurs dzienny.
Do tych połączeń dochodzi nowe nocne połączenie na trasie:
- Kraków <> Gdynia przez Lotnisko Kraków Balice, Katowice, Sosnowiec, Lotnisko Katowice Pyrzowice, Częstochowa, Łódź, Ciechocinek, Toruń, Gdańsk, Lotnisko Gdańsk, Gdynia.
Zobaczmy, jak wyglądają rozkłady jazdy:
Legenda:
– transport pomiędzy przystankami oznaczonymi tym samym symbolem nie jest dozwolony
→ – transfer
– przystanek na lotnisku
– możliwość zamówienia transportu spod wskazanego adresu lub na wskazany adres – usługa Door-to-door (D2D).
Połączenie to będzie realizowane dzięki za pomocą nowoczesnych komfortowych autokarów podzielonych na dwie klasy:
- Biznes,
- Economy.
Na pokładzie znajdziemy obsługę stewardów oraz:
- WiFi,
- poczęstunek zależności od klasy,
- gniazdka 230 V,
- toaletę,
- uchylne i rozsuwane fotele.
Kolejną nowością, jaką wprowadził LEO Express między innymi dla tego połączenia to usługa Door – to – Door, czyli dojazd w cenie biletu i odwiezienie na tę chwilę w Krakowie.
My zamierzamy dla Was przetestować to połączenie w 2018 roku, ale także Wy możecie je przetestować, a jak? To zapraszamy na następną stronę, a na niej poznacie szczegóły zabawy zorganizowanej wspólnie z: