Mamy najnowszy film reklamowy nowej kampanii PKP Intercity. Kampania pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż” ma przyciągnąć do PKP IC klientów.
Kampania zapowiada się bardzo ciekawie, ale jest jeden problem, nie przy tej polityce cenowej. Czy nie warto zaangażować więcej środków w tańsze bilety i promocje. Dynamiczny System Sprzedaży biletów aż się prosi o wdrożenie. Mimo wielkich zmian na kolei, bez zmian polityki cenowej nie odzyskają klientów, przez co nie zarobią i znów będziemy się wszyscy dokładać. Przyglądamy się i obserwujemy co będzie dalej.
Oto film reklamowy
Co ciekawe w filmie reklamującym PKP mamy zawarte wszystkie stereotypy z którymi musi się zmierzyć spółka. PKP Intercity w ostatnich kilku latach podjęła się nie lada wyzwaniu modernizacji praktycznie całego taboru i wymiany na nowe. Zakupiono nowoczesne składy Pendolino pisaliśmy o nich przy okazji zwiedzania Centrum Utrzymania Alstom-u.
Czy zmodernizowane składy przez PESA i NeWag
PKP zakupiło także 40 składów EZT PESA Dart i Stadler Flirt3 który będzie wykonany w kooperacji z Nowosądeckim NeWagiem. Wszystko fajnie i pięknie ale jak już wcześniej wspomnieliśmy, sama kampania nie przyciągnie klientów, nawet najlepsza. Potrzebne systemowe zachęty, plus kampania i powinny być efekty. PKP Intercity jest bardzo aktywne na Twitterze jak i na Facebooku, ale przyglądając się ich aktywności to bardziej skupiają się na odpowiedziach o opóźnieniach, niż na promocji i pozyskiwaniu klientów. Z jednej strony to bardzo dobrze, ale brakuje wsparcia marketingowego. Kibicujemy mocno i przypominamy że w tym roku będzie bardzo ciekawie nie tylko na drogach ale i na kolei oraz w powietrzu. Jeśli chcecie być na bieżąco polecamy polubić nas na Facebooku czy zacząć obserwować na Twitterze. Polecamy także podzielić się linkiem do tego artykułu http://wp.me/p4xp8u-lg
Pozdrawiamy serdecznie
Okazje Podróżnika