Już dziś rusza najnowsza współpraca Polskiego Bus-a tym razem z kolejnym dużym graczem na rynku PKS Polonus. Zapraszamy po szczegóły…
Dziś doszło do potężnej rewolucji na rynku przewozów pasażerskich, Dwóch dużych graczy Polski Bus i PKS Polonus nawiązało dziś współpracę. To jest kolejny przewoźnik, który zdecydował się w ostatnim czasie na wejście na platformę Polskiego Busa, Najnowsza współpraca jest o tyle ciekawa, że do oferty dołącza rekordowa liczba linii. Od dziś 23 marca 2017 roku można kupić bilety na 23 linie Polonusa łącznie, a platforma Polskiego Busa poszerzyła się o 66 nowych miast w Polsce i nie tylko. W sumie te 23 linie docierają do 100 miast w Polsce. Jak sami widzicie, jest to naprawdę rekordowa współpraca.
Dlaczego PKS Polonus zdecydował się na współpracę z Polskim Busem?
Powodów jest Kilka, ale jest jeden najważniejszy, Polski Bus na swojej platformie pilnuje, aby firmy współpracujące mogły się swobodnie rozwijać. Nie ma tu czegoś takiego, jak szukanie konkurenta na linie, którą mamy we współpracy. Dodatkowo Polski Bus oferuje swoim współpracownikom potężne wsparcie marketingowe. Zróbmy proste porównanie ruchu na stronach.
Polski Bus
E – Podróżnik
Super PKS
Jak sami widzicie. Konkurencyjna platforma ma mniejszy ruch na stronie, o fan page-ach nie wspominając, bo tu różnice są miażdżące, a jest ich znacznie więcej. Część z nich opisaliśmy tutaj -> Marketing Sprzedaje
Jak dobrze widzicie, PKS Polonus według nas postawił na nowego lidera, a Patrząc na inne współprace, możemy się spodziewać sukcesu i kolejnych tras w najbliższej przyszłości we współpracy z Polskim Busem.
Teraz zapraszamy po kilka szczegółów:
Bilety już są dostępne w systemie Polskiego Busa, pierwsze kursy realizowane wspólnie zaczynają się od soboty 1 kwietnia.
Poniżej podajemy najciekawsze nowe miasta, zaczniemy od międzynarodowych połączeń z Warszawy i Lublina:
- Lwów – 5 razy dziennie
- Truskawiec
- Drohobycz
- Stryj
Z Warszawy, Braniewa, Elblągu i Gdańska do Kaliningrad
Dzięki współpracy z PKS Polonus do platformy PB dołączają takie miejscowości turystyczne jak Piwniczna-Zdrój, Stary Sącz, Szklarska Poręba, Olsztyn, Ruciane-Nida czy Kudowa-Zdrój, ale także mieszkańcy mniejszych miast takich jak Grudziądz, Inowrocław, Sochaczew, Kozienice, Kłodzko, Zwoleń, Iłża, Przasnysz, Płońsk, Starachowice, Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Tomaszów Mazowiecki, Gołdap, Duszniki-Zdrój, Cieplice Śląskie-Zdrój czy Rypin zyskują nowe możliwości podróżowania. A jak wspominaliśmy, wszystkich miast jest sto, które dwudziestoma trzema liniami obsługuje PKS Polonus. Szczegóły znajdziecie pod tymi linkami -> PKS Polonus – Strefa Pasażera rozkład jazdy oraz PolskiBus rozkład jazdy
To jednak nie wszystko, co planuje PKS Polonus. Już niebawem będziemy mogli zdradzić więcej szczegółów.
A jak się podróżuje PKS Polonus? Pisaliśmy tutaj -> PKS Polonus – komfortowo przez Polskę i nie tylko
Nasz komentarz:
Co ciekawe na jednym z portali branżowych przeczytaliśmy stek bzdur związanych, z nową współpracą, mianowicie chodzi o wspólny bilet z PolRegio, z naszych rozmów i wiedzy nie ma żadnych przeszkód, by ten projekt się rozwijał. Niestety jak to w Polskich firmach z udziałem skarbu państwa to trwa, ale cały czas trzymamy rękę na pulsie i powiadomimy Was drodzy czytelnicy o tym, jak tylko powstanie. Co ciekawe, z naszych źródeł wynika, że może to być ciekawe także z punktu widzenia Polskiego Busa. Zobaczymy, jak to wszystko się potoczy.
Niestety dzisiejszy dzień także, pokazuje nasze, że pokładane nadzieje na nowej platformie Super PKS, coraz bardziej legną w gruzach. No cóż, tak to jest, jak się coś robi pod dyktando „Panowie róbmy coś, bo nam się sypie„. Tak powstała prowizorka, która ideę miała szczytną, ale wykonanie bez pomysłu. Polskibus wyrasta powoli na lidera sprzedaży biletów w Polsce i łączy w sobie znajomość rynku sprzedaży biletów, który przetestował z sukcesami na swoim organizmie. Pozostaje tylko czekać na kolejne nowe współprace, a w nich kolejne trasy. Konkurencja niestety sama jest sobie winna, z lidera powoli schodzi na dalsze pozycje, a oprócz Polskiego Busa, w kolejce stoi Dworzec Online (grupy PKS Polonus), który także się dobrze zapowiada. Tak to jest, kiedy spoczywamy na laurach, myśląc, że mamy super produkt i możemy dyktować warunki, zawsze wtedy pojawia się ktoś inny i mówi, sprawdzam. Tak jest obecnie na rynku sprzedaży biletów autobusowych. Mamy na rynku kilka platform biletowych, które walczą o każdy sprzedany bilet. Konkurencja z firmy Teroplan cały czas jest w szoku, jak to się stało. Odpowiedź jest prosta, chytry dwa razy traci. Pojawienie się opłaty manipulacyjnej w postaci 10% wartości biletów i wrzucenie go po cichu przewoźnikom na strony poprzez widget wyszukiwania i sprzedaży spowodowało, że pasażer płacił przez internet więcej niż w kasie biletowej czy u kierowcy, a pasażer to pamięta i pyta. Przestarzały system sprzedaży, który tylko jest odmładzany poprzez face lifting strony głównej i wyglądu, jest kolejną rzeczą, jaka ciągnie na dół. Konkurencja bardzo szybko reaguje i powoli odbiera klientów.
Zapraszamy na pokład i po bilety.
Ekipa Okazji Podróżnika